قالب وبلاگ


گروه شیطون بلاها؟؟؟
آخرين مطالب






 

[ 1 / 2برچسب:, ] [ 14:44 ] [ معین .نرگس. الینا ]

ماریا شاراپووا،

 

 

 سرنا ویلیامز،

 

 

 

 

 

 

 

 

 


۶- آنیکا سورنستام، گلف، ۳۹ سال، ۸ میلیون دلار

[ 30 / 1برچسب:, ] [ 17:39 ] [ معین .نرگس. الینا ]

استقبال مرآتی از کامران نجف زاده خبرنگار واحد مرکزی خبر در بازگشت از فرانسه به ایران در فرودگاه امام خمینی (ره)

 

[ 30 / 1برچسب:, ] [ 17:37 ] [ معین .نرگس. الینا ]

شیعیان مظلوم بحرین پس از ده ‏ها سال رنج، اینک مردانه به پا خاسته ‏اند و حقوق خود را مطالبه می‏ کنند.

 

به گزارش خبرگزاری اهل ‏بیت(ع) ـ ابنا ـ اینان اکنون و با گذشت تنها شش روز از قیام خود ۸ شهید و بیش از ۵۰۰ مجروح تقدیم کرده‏ اند.

تصاویر زیر چهره نورانی یکی از این شهدا را نشان می‏ دهد: « مهندس شهید علی المؤمن» ۲۶ ساله، که وقتی ارتش بحرین زنان حاضر در تظاهرات را هدف قرار داد خود را مقابل گلوله ‏ها انداخت و جانش را فدای نجات هم وطنانش کرد.

این شهید سعید در هنگام تغسیل، لبخند ‏زد؛ گویی که مکان متعالی خود را در «جنات النعیم» به نظاره نشسته است… طوبی له و حسن مآب.

www.taknaz.ir لبخند شهید بحرینی در هنگام غسل + (عکس)
www.taknaz.ir لبخند شهید بحرینی در هنگام غسل + (عکس)

مطالب جالب

 

[ 30 / 1برچسب:, ] [ 17:25 ] [ معین .نرگس. الینا ]



چگونه با عشق کنار آییم ؟
شاید بار ها عاشق شده باشید و یا برای اولین بار
عشقی رو تجربه کرده باشید که در نظرتان تنها عشق شما خواهد بود و بی او نمیتوانید لحظه ای تحمل کنید . اما در هر حال چه اولین بار و چه چندمین بار ؛ شما عاشق هستید و از صمیم دل فرد مورد علاقه خود را میپرستید . همیشه عشق ان طور که تصور میکنیم با ما سر سازگاری نخواهد داشت ، البته ، طبیعت عشق و عاشقی اینگونه است ، همان طور که شاعر بزرگوار حضرت حافظ میفرماید که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها . برای تمامی عشق ها مشکلات هم وجود خواهد داشت ، چه عشق شما دو طرفه باشد و چه بصورت یک طرفه .


پاسخ به اینکه چرا
عشق توام با مشکلات متعدد هست ظاهرا بحث فلسفی و روانی پیچیده ای رو میطلبد اما ساده ترین و کوتاه ترین پاسخ ، انتظار است ، انتظار نه به معنای منتظر موندن برای رسیدن به عشق ، بلکه انتظاراتی که از معشوق خواهید داشت و انتظاراتی که معشوق شما از شما خواهد داشت . همیشه عمده ترین مشکلی که بین دو عاشق و یا یک عاشق با عشق یک طرفه وجود دارد انتظاراتی هست که طرف مقابل از او دارد و در بسیاری از موارد ، فرد توانایی رفع آن انتظارات را ندارد . بطور مثال شما بیکار هستید و بدنبال شغل میکردید و عشق شما هم از شما این انتظار را دارد که با یک سر و سامان اساسی به زندگیتان او را خوشحال کنید و تشکیل خانواده بدهید . ولی به هر حال شما موفق به رفع این انتظارات نمیشوید ، شاید در آینده مشکلات را رفع کنید اما آیا عشق شما منتظر خواهد ماند ؟ آیا آنقدر شما را دوست دارد که به شما اعتماد داشته باشد ؟
در بسیاری از مواردی که مشاهده شده ، دختر ها حاضر به صبر کردن نیستند ،البته منظور ما همه دختر ها نیستند ولی عمدتا یک دختر عاشق رفتار یک پسر میشود که اگر کوچکترین تزلزل در رفتار پسر ایجاد شود ، دختر بسرعت سرد و نا امید میشود .


البته آن ها هم حق دارند ، چرا که مرد در زندگی نقش سرپرستی بیشتری را ایفا میکند و نسبت به زن اختیارات بیشتری دارد ، البته قصد نداریم ضد فمینیسمی صحبت کنیم ، و شخصیت و جایگاه زن را خدشه دار کنیم ، زن بسیار با ارزش است و اگر مرد اختیارات بیشتری در زندگی دارد ، در کنار اون وظایف بیشتری نیز نسبت به مدیریت خانواده و احترام و محبت به همسر را خواهد داشت .


این یک امر طبیعی هست ، یک دختر بطور ناخوداگاه غریزه ی فمینیسمی دارد ، دختر ها بر سر مسائل زندگی مثل حقوق زن و مرد نسبت به یکدیگر و وظایف مرد نسبت به زن خیلی زود از کوره بدر میشوند ، چه قبل از ازدواج و دوران دوستی و نامزدی چه بعد از ازدواج ، پس هیچ وقت یک دختر این ریسک را نمیکند که خود را در یک خانواده مرد سالار قرار دهد ، شاید مرد زن سالار باشد اما خانم ها به هیچ وجه در زندگی تحمل مرد سالاری را ندارند ، پس خانم ها حق دارند به شما شک کنند و کوچکترین خطا از یک آقا میتواند خانم ها را بی اعتماد کند و به راحتی قید رابطه را بزند . نتیجه کلی ازین مبحث این هست که این خانم هست که زیر سایه مرد زندگی میکند و مرد وظیفه حفظ و حراست از او را دارد پس برای یک خانم خیلی دشوار تر است که به یک مرد اعتماد کند .


بگذارید بحث را راحت تر پیش بگیریم ... گاهی وقتا آقایون احساس میکنند که دیگر شانسی برای بدست اوردن دختر مورد علاقشان را ندارند ، چه بسا که مدتی را نیز با هم گذرانده باشند و احساس صمیمیت و شیفتگی بیشتری بین ان ها شکل گرفته باشد . چگونه باید با این
عشق کنار بیایید ؟ عشقی که دو طرفه بوده و اینک بصورت یکطرفه ظاهر شده ؛ هیچ وقت امید خود را از دست ندهید چرا که عرض کردیم عشق توام با مشکلات فراوان است و عشق بدون مشکل مثل سواری بدون فرمان هست پس نباید سریعا نا امید باشید همیشه سعی کنید مشکلاتی را که وجود دارد را رفع کنید شما عشقتان را به سادگی تبدیل به علاقه و احساس نکردیه اید که براحتی آن را از دست بدهید .


هیچ وقت بخاطر فراموش کردن
عشق اهداف زندگیتان را کنار نگذارید ، تمام انسان ها در جوانی انگیزه ها و رویاهای بسیار زیبا و شیرینی را در سر میپرورانند که ممکن است با یک تزلزل عشقی همه آن ها از بین برود . هیچ وقت هدف ها و انگیزه های خودتان را قربانی عشق نکنید ، سعی کنید از هدف ها و تلاش های خودتان بخاطر دختر مورد علاقه تان بهره بگیرید که حتی اگر هم به او نرسیدید شاکر باشید که عشق شما موجب پیشرفت شما شد نه پسرفت شما ، همیشه عضق جاودانه داشته باشید و به دختر مورد علاقتان ثابت کنید تا انتهای دنیا عاشقش خواهید ماند ، شیرینی دیدن یک لحظه لبخند عشقتان ، حتی اگر او ازدواج کرده باشد آنقدر زیبا و دلنشین است که اگر خود را قربانی او کنید هیچ وقت دیدن خنده ی او نسیب شما نخواهد شد و همیشه حسرت و غم او در دلتان خواهد ماند . برای عشقتان چهره شاخص باشید ، شاید عشق شما نخواهد که شما با او ازدواج کنید ، ازدواج یعنی همیشه با هم بودن و جدایی هم یعنی فراموشی ...


اگر واقعا او را دوست دارید و وانمود میکنید که میمیرید برای او ، چرا نمیخواهید خنده ی او را ببینید ؟ چرا کاری میکنید که همان ماه به ماه یا سال به سال دیدار هم از بین برود ؟ اگر به این راحتی
عشق را لعنت کنید و فراموش کنید ، من برای شما متاسف هستم چرا که فقط ادای یک عاشق را ایفا میکنید ، اگر اینگونه تفکر میکنید شما بدرد عشق و بدرد زندگی نمیخورید هیچ وقت نباید نسبت به عشقتان غیرت و تعصب کاذب داشته باشید از دیدن خنده و شادی او خشمگین و ناراحت شوید ، عشقی زیباست که او را برای شادی خود بخواهید و تا طعم این عشق را تجربه نکنید نخواهید فهمید که عشق چیست .


اگر خودتان را بخاطر دوری
عشق سرزنش میکنید ، اگر خودتان را بخاطر عشق از هدف ها دور میکنید و اگر عشقتون را فراموش میکنید واقعا" عشق بی ارزشی داشته اید و همان بهتر که عشقتان را از دست دادید . یک عاشق واقعی کسی هست که با وجود نبودن عشقش او را فراموش نکند و هدف های درست زندگی خود را تقویت کند نه اینکه خود را در مرداب عاشقی گمراه و آلوده به گناه سازد و تا ابد بر عشق و معضوق خود منت بگذارد

[ 30 / 1برچسب:, ] [ 11:29 ] [ معین .نرگس. الینا ]
   


این تصویر در سال 2010 در نمایش مدل فصل سال گرفته شده است.
محمدرضا گلزار در سال گذشته سفر های اروپایی زیاد داشته است و این تصویر مربوط به یکی از سفر های او به اروپا است.

[ 29 / 1برچسب:, ] [ 9:40 ] [ معین .نرگس. الینا ]

در حالی كه در عربستان موضوع " اختلاط " و همكاری زنان و مردان در ادارات و جامعه به بحث روز محافل مذهبی تبدیل شده است و گروهی از مفتی های عربستان بر حرمت اختلاط و گروهی دیگر بر رد اختلاط فتوا صادر كرده اند ، رسانه های عربی امروز تصویری را از ملك عبدالله پادشاه عربستان منتشر كرده اند كه او را در میان جمعی از زنان نشان می دهد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه برای نخستین بار ملک عبدالله، پادشاه عربستان به همراه سلطان بن عبدالعزیز ولیعهد این کشوردر میان حدود سی تن از بانوان سعودی محجبه که تعدادی از آنان روبنده نیز بر صورت داشتند، مشاهده می شوند.

این بانوان به منظورشرکت در نشستی در زمینه بهداشت در شهر نجران واقع در جنوب عربستان سعودی گردهم آمده اند. رسانه های عربی می نویسند این تصویر نوعی خودكشی مذهبی بشمار می رود و بنظر می رسد پادشاه عربستان قصد دارد دست رد بر سینه مفتی های این كشور زده و آنها به اشتباه خود آگاه كند.

این تصویر را برای اولین بار "الوطن" عربستان منتشر كرد و به سرعت بسیاری از سایت های خبری از جمله بی بی سی آن را منتشر كردند. بی بی سی در توضیح می

[ 29 / 1برچسب:, ] [ 9:39 ] [ معین .نرگس. الینا ]

صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 ... 34 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ فقط برای خندوندنه شماست پس بخند .نظر یادت نره
امکانات سایت

آی پی رایانه شما :

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 81
بازدید ماه : 2067
بازدید کل : 414657
تعداد مطالب : 430
تعداد نظرات : 350
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما

Get your own Chat Box! Go Large!

::: منبع كد آهنگ :::